Aankomst in monteverde

9 december 2014 - Monteverde, Costa Rica

Vandaag op tijd vertrokken van la fortuna/ arenal naar santa Elena bij het natuurreservaat monteverde. Dit nevelwoud gaan we morgenochtend bezoeken. Met een gids een wandeling van drie uur. Benieuwd hoe de enkel van Wendy het gaat houden. Het gaat steeds beter. We hebben onderweg de viento fresco waterfalls bezocht. In het gastenboek dat je vooraf moest tekenen, waren we de eersten die vandaag langs kwamen. We waren er om 12 uur, vertrokken om 15 uur en hebben verder niemand gezien. Wel hebben we 4 prachtige watervallen gezien, waarvan ik alleen de eerste op de iPhone heb gezet. De rest ff wachten tot we weer thuis zijn voor ik ze kan plaatsen. Onvoorstelbaar dat er zo weinig mensen komen, want het was zeer de moeite waard. Wendy heeft flink gebuffeld om alle trapjes te lopen, maar die doordouwer heeft het wel gepresteerd. Flinke afdaling en alles gezien. Mooie dag geweest, met soms zon, nu nevelregen ( maar ja, wat wil je in een nevelwoud) en veel wind. Tot morgen.

1. Carla:
    9 december 2014
    Geweldig. Morgen voelen jullie je kuiten, maar het was de moeite waard!
    Mooie waterval.
  2. Sandra 2 ;-):
    11 december 2014
    Wat een mooie waterval en wat leuk dat die hond met jullie mee is gegaan en natuurlijk moet je dat belonen, had je geen pepernoten mee? ;-)
  3. Sandra 2 ;-):
    11 december 2014
    Gelukkig dat het goed gaat met Wendy haar enkel, je moet er toch niet aan denken dat die niet mee wil werken! :-(