Vluchtperikelen

3 december 2014 - San José, Costa Rica

Bij aankomst op Schiphol, naar onze nationale trots de KLM om in te checken. Ruim 3 uur van tevoren, dus ruim op tijd. Zelf incheckbalie: sorry geen stoelen. Meldt u bij de gate. Que?? (Vast een woordje Spaans oefenen). Dame van de KLM; geen idee. Bij de afgifte koffers, maar even vragen. Koffers inchecken, sorry meneer: vliegtuig is overboekt, dat doet elke maatschappij. Komt goed. Sta je met je goede gedrag, ruim van te voren alles geboekt, geen plek. Toch een slecht begin. Dan maar op tijd naar de gate. Een rij mensen, achtelijk. Maar ja, Wendy loopt nu met een kruk, dus mazzel. We mochten via de business check-in. Helemaal vooraan en daarna gelijk bij de balie van de KLM dames. Pfaff, twee stoelen, bij elkaar. Rest van het vliegtuig ( 777-200, wat een joekel) propvol. Verzorging goed, wel een beetje krap in vergelijking met Singapore airlines. In Panama noodweer gehad, maar we konden met een uur vertraging door naar eindbestemming. Morgen update over san José.

1. Cees en Ina:
    3 december 2014
    Is met jouw lichaam niet alles te krap?
  2. Sandra 2 ;-):
    11 december 2014
    O jee zou ik niet aan moeten denken, overboekt whoaaaaaaaaa PANIEK, STRESS enz. Gelukkig ben jij de rust zelve!